29.04.13

food/clothes shopping+outfit

     Byla jsem nakupovat, po dlouhé době, yes. Mám jen tričko, basic černou sukni a křivý sáčko, ale jsem spokojená, o to víc, že jsem postoupila do semifinále Elite Model Look, takže jsem happy jako dva grepy! :D O tom samozřejmě vypovídá i inteligentní výraz na fotce..

gatě-old NY, triko-NY, sáčko-H&M, boty-Converse

     Mimo oblečení nakupuju taky jídlo. Hromady jídla! Peněženka to začíná dost silně pociťovat, asi se z toho zblázním. Největší obsese jsou Knäck snack plátky od Racia, které jsou teď v Albertu ve slevě..bohužel byly ve slevě i další věci a když je to levný, nekup to, že? :/



     Ten hajzlík granátové jabko mi při dělání salátu zas*al celou kuchyň, tak to sakra ten Jamie dělá, že to jen tak vytřepe ta zrníčka?!
     Vážně to nakupování - něco se mnou není v pořádku. Každopádně řeřicha se stala mým oblíbencem, je taková nahořklá, určitě ji začnu pěstovat doma. Ještě malá ukázka nejlepšího salátu ever:

kedlubna, ředkvičky, granátové jablko, řeřicha a Knäcky! ^^
     Chystám moc pěkné a dosti motivační FITSPO! Pěkný slunečný týden!:)

1 komentář: